Perfumy Brut
Brut to marka męskich kosmetyków zapachowych wprowadzona przez firmę Fabergé w 1964 roku. Początkowo marka opierała się na wodzie kolońskiej o charakterystycznym intensywnym zapachu. Sukces pierwszych perfum Brut okazał się na tyle znaczący, że na rynek wprowadzono dodatkowe produkty marki takie jak balsamy, wody po goleniu i dezodoranty. Cechą charakterystyczną debiutanckiego zapachu Brut był prosty, zielony flakonik i opakowanie.
W 1978 roku Fabergé została przejęte przez Unilever. Wtedy zaczęto produkcję tradycyjnego zapachu marki pod nazwą Brut Classic Fabergé. W 2003 roku część praw do dystrybucji marki została wykupiona przez firmę Idelle Labs. Zapachy Brut są odzwierciedleniem siły męskiego charakteru. Ich niepowtarzalna kompozycja podkreśla stanowczość i zdecydowanie mężczyzny.
Dla podkreślenia osobowości kompozycji zapachów Brut ich promocja od zawsze odbywała się przy współudziale silnych i pewnych siebie mężczyzn. Na rynku amerykańskim perfumy Brut były rekomendowane przez wielkie sławy sportu, koszykarza Wilta Chamberlaina czy bokser Muhammeda Ali.
W Wielkiej Brytanii promocją perfum Brut zajmował się znany piłkarz Kevin Keegan a w Niemczech legendarny Franz Beckenbauer. Obecnie linia kosmetyków Brut została poszerzona o serię nowych zapachów. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują kreacje Passion, Instinct i Ocean, które w swoich nutach oprócz siły charakteru ukazują dodatkowe stany emocjonalności mężczyzny. Wraz z prowadzeniem serii nowych bukietów perfumy Brut są utożsamiane nie tylko z dojrzałością i powagą, ale również nowoczesnością i młodzieńczą fantazją.